Nog 6 weken - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu Nog 6 weken - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

02 Februari 2013 | Nederland, Aalten

In 2013 is het eindelijk zover. Ik ga stage lopen in Suriname. 2 februari vertrekt mijn vliegtuig richting Suriname. In dit vliegtuig zal ik ook plaatsnemen, samen met twee dames (Dianne en Mireille). De bedoeling is om drie maanden te verblijven in Suriname om daar stage te lopen. Daarnaast ga ik een onderzoek uitvoeren op mijn stageschool. Dit ga ik allemaal doen in combinatie met uitstapjes door Suriname en andere bezigheden. De stage zelf zal in Paramaribo plaatvinden, om tussendoor ook nog twee weken het binnenland aanin te duiken. 1 mei zal ik weer landen in Nederland. Maar laten we daar nog maar niet aan denken. Voor zover is dit alles wat ik nu even kwijt wil. O ja, nog 43 dagen (6 weken) en dan vertrek ik! Spannend, Spannend!!!

  • 22 December 2012 - 10:06

    Wilma Blom:

    Ook ik ben aan het aftellen! Wat ontzettend gaaf he? Eindelijk komt het dichterbij!! Succes met de voorbereidingen! En we houden zeker contact! (kijken of de skype verbinding tussen Suriname - Roemenië een beetje werkt :P)

    Groetjes van je internationalisering-studie-maatje! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalten

Suriname

Paramaribo + binnenland!

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2013

Het laatste verslag

22 April 2013

Tripjes en alles daartussen

05 April 2013

Vakantiepret

29 Maart 2013

Plezier, hier.

23 Maart 2013

De tweede helft
Jelmer

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 17296

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 09 December 2016

Moi

02 Februari 2013 - 01 Mei 2013

Suriname

Landen bezocht: