2013 - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu

2013

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

02 Januari 2013 | Nederland, Aalten

Eindelijk 2013! Allereerst allemaal gelukkig nieuwjaar. Voor mij wordt dit denk ik een super jaar! Dit heeft allemaal te maken met SURINAME. :D Ik moet toegeven dat ik al een tijdje aan het aftellen ben. Vandaag duurt het dan ook nog precies een maand (31 dagen) en dan vertrek ik naar Suriname. Bijna alles is geregeld. 'K heb een vergoeding verkregen via school, mijn studiefinanciering staat voor deze drie maanden op uitwonende beurs, ik heb een vergoeding gekregen voor mijn ov-chipkaart, vliegtickets zijn geboekt, verblijfplaats (mooi huisje met eigen slaapkamer) geregeld, visum aangevraagd (toegegeven: ik zat met mijn hoofd ergens ander bij het aanvragen van mijn visum. Ik was namelijk een aantal dingen vergeten. Dus vanmorgen kreeg ik een telefoontje van het consulaat met een vriendelijk verzoek om de rest van mijn documenten op te sturen, zodat dit snel afgehandeld kon worden. De vrouw had een Surinaams accent, PRACHTIG!), bankzaken en zorgverzekeringen geregeld & extra reisverzekeringen afgesloten. Het enige wat ik nog moet doen is wachten op mijn visum en koffers regelen en inpakken. Dus ik ga mijn tante nog eens extra lief aankijken. Ze vertelde me tussen neus en lippen door dat ik haar koffers wel mocht lenen, dus ga ik hier maar vanuit. En om de tijd de doden tot 2 februari moet ik maar aan mijn schoolopdrachten werken. Daar ben ik nog wel even zoet mee. Ik weet niet hoe vaak ik nu nog wat ga posten voordat ik weg ga, maar ik ga er vanuit dat ik sowieso een paar dagen voordat ik weg ga nog wel iets plaats op deze site. Tot die tijd moeten jullie het doen met dit verhaal! ;)

  • 02 Januari 2013 - 14:04

    Veronique :

    Hartstikke gaaf om je via deze site zometeen te volgen op weg
    naar je avontuur :-)
    Veel succes met de voorbereiding en wat spannend allemaal of
    niet dan:-)??
    Jij ook gelukkig nieuwjaar en tot schrijft:-)

  • 02 Januari 2013 - 15:07

    Joke :

    wat fijn dat alles zo goed als in orde is
    en nu aftellen wens je dan ook ongelooflijk veel succes
    de overbuurtjes

  • 02 Januari 2013 - 15:33

    Suzette:

    Yeahhhh veel plezier!!!

  • 02 Januari 2013 - 16:25

    Evelien:

    Oehhh, spannennnd! We gaan je zeker volgen.
    Succes nog met je opdrachten en alles.

    Ps. Jij ook nog een héél gelukkig nieuwjaar ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalten

Suriname

Paramaribo + binnenland!

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2013

Het laatste verslag

22 April 2013

Tripjes en alles daartussen

05 April 2013

Vakantiepret

29 Maart 2013

Plezier, hier.

23 Maart 2013

De tweede helft
Jelmer

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 17313

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 09 December 2016

Moi

02 Februari 2013 - 01 Mei 2013

Suriname

Landen bezocht: