Volgende week zaterdag - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu Volgende week zaterdag - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu

Volgende week zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

21 Januari 2013 | Nederland, Aalten

Oké, ik kon mezelf niet weerhouden om toch nog een extra verhaaltje op deze site te zetten. Ik vind het namelijk erg leuk om te zeggen dat ik -volgens mijn zelf getekende kalender (zie foto)- volgende week zaterdag vertrek naar Suriname. Zelf vind ik het zo korter klinken, dan wanneer ik zeg: "Over 12 dagen ga ik naar Suriname."
Afgelopen zaterdag heb ik een afscheids-/verrassingsfeestje gehad van mijn vrienden. Super Tof!! Met een actiontas vol cadeautjes wilde ze mij wel weg laten gaan. Allemaal nuttige cedeaus: Sloten (misschien om de koffer of tas op slot te doen), zo'n ding waar je je koffer aan moet hangen zodat je kunt zien hoeveel hij weegt (een weegschaal?), een spelletje waar je alleen maar gestresst van raakt, omdat IK hem niet in elkaar kan zetten, een zonnebril met prachtige nepdiamantjes om de glazen heen & nepsnorren (zodat je niet herkend wordt..), een bff-mok..., het meest nuttige cadeau (volgens mijn vrienden) een doos tissues.. en nog veel meer. Alles bij elkaar toch wel weer bijna 5 kilo volgens mijn hangende weegschaal.
Aankomende vrijdag heb ik nog een etentje met een andere vriendengroep bij steakhouse Vivaldi (spareribs eten totdat je erbij neervalt). Zaterdag laatste wedstrijd van volleybal voordat ik vertrek. Van mijzelf moet ik dan ook maar trakteren, aangezien ik ook nooit met mijn verjaardag (in de zomervakantie) hoef te trakteren. Hopelijk kan ik zaterdagavond ook afscheid nemen van mijn tweede familie (Fles). Zondag zeg ik nog gedag tegen mijn familie (dit weten ze alleen zelf nog niet). Dus "afscheid" nemen doe ik genoeg.
Ik heb al veel informatie gekregen over de school van een student die al in Suriname zit. Blijkt dat Blackberry's erg in trek zijn bij de leerkrachten en dat de leerlingen op de tafel moeten liggen en wachten totdat iedereen klaar is met de opdrachten (dit kan 20 min. duren). Ik ben erg benieuwd.
Dus dan is het volgende week zaterdag eindelijk zover. Van gevoelstemperatuur -10 en sneeuw naar +30 en zon, gesproken over een klap in je gezicht! Lekker overwinteren in Suriname.
Nog anderhalve week kou lijden.

  • 23 Januari 2013 - 19:15

    Wilma:

    Leuk leuk leuk! Heeeel veel plezier Jelmer!!

  • 23 Januari 2013 - 21:06

    Feline Huisman:

    Welkom in de andere wereld! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalten

Suriname

Paramaribo + binnenland!

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2013

Het laatste verslag

22 April 2013

Tripjes en alles daartussen

05 April 2013

Vakantiepret

29 Maart 2013

Plezier, hier.

23 Maart 2013

De tweede helft
Jelmer

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 17314

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 09 December 2016

Moi

02 Februari 2013 - 01 Mei 2013

Suriname

Landen bezocht: