Nog een weekje - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Jelmer Korten - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

20 Juli 2016 | Nederland, Aalten

Ik zit hier nu naast Gerrianne om alles te controleren. Hebben we alle belangrijke formulieren uitgeprint, heb ik nog een geldig paspoort, heb ik een medisch paspoort, doet skype het, heb ik alle vaccinaties, wat nemen we mee en waarschijnlijk vergeet ik nu nog een heel aantal dingen.

Zoals de titel het al doet vermoeden nog maar een week (iets meer) te gaan voordat we vertrekken. Beginnende met Sri Lanka, waar we vrijwilligerswerk gaan doen in een kindertehuis en een Boeddhistisch monnikenklooster. Vervolgens binnen 10 dagen hoogtepunten in China bekijken. Daarna in een camper de oostkust van Australië verkennen en als laatste nog nagenieten op het strand in Thailand.

Maar voor het zo ver is.. Nog een dagje werken, Zwarte Cross, laatste spullen kopen (klamboe, handdoeken, etc.), even langs mijn opa en oma's gaan om 'doei' te zeggen, nog een keer met vrienden afspreken en genieten van de voor pret.

Vanaf 1 augustus ga ik meer verhalen schrijven. Dus tot die tijd... geduld!

  • 21 Juli 2016 - 14:33

    Carla:

    Gelezen

  • 27 Juli 2016 - 18:43

    Suzette:

    Fijne tijd samen!!! xxx

  • 02 Augustus 2016 - 23:35

    Monique:

    Ben erg benieuwd Jelmer naar je avontuur, heel veel plezier !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aalten

Moi

Rond de halve wereld in 4,5 maanden!

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2016

Queensland

30 September 2016

China deel 2

19 September 2016

China.. *zucht*

09 September 2016

Toerist spelen

02 September 2016

Oud & nieuw en heimwee?
Jelmer

Actief sinds 21 Dec. 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 17287

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 09 December 2016

Moi

02 Februari 2013 - 01 Mei 2013

Suriname

Landen bezocht: